src="https://www.facebook.com/tr?id=2599044790311524&ev=PageView&noscript=1"/>
Програма лояльності БОНУСНИЙ РАХУНОК

Поняття і терміни

  • Програма лояльності БОНУСНИЙ РАХУНОК (Програма) – комплексна система заходів, що регулює взаємовідносини між Організатором Програми та Учасниками Програми, в рамках якої Учасники Програми мають можливість накопичувати бонуси та отримувати винагороди.
  • Організатор Програми – ТОВ «БУДИНОК ВОЛОССЯ» (Код ЄДРПОУ 39773765, адреса: вул. Велика Васильківська, 43/16, м. Київ, 01004) - салон краси, що працює під ТМ «HAIRHOUSE» та експлуатується Організатором.
  • Організатор володіє електронною базою даних, яка зберігає інформацію про Учасників, історію їх покупок в точці продажу Організатора.
  • Салон краси, що працює під ТМ «HAIRHOUSE» та експлуатується Організатором надалі іменуюється – HAIRHOUSE.
  • Учасники – фізичні особи, які беруть участь у Програмі, згідно умов, що встановлює Організатор.
  • Віртуальна картка Учасника - це електронна картка, яка не має фізичного носія, але є повноцінною карткою програми лояльності БОНУСНИЙ РАХУНОК. Віртуальна карта дозволяє Учаснику накопичувати бонуси за придбання товарів і послуг в HAIRHOUSE, а також використовувати бонуси. Віртуальну карту можна отримати у мобільному застосунку HAIRHOUSE. Використовувати бонуси з гаманця по віртуальній карті БОНУСНИЙ РАХУНОК можливо тільки після активації бонусів у застосунку протягом 30 хвилин.
  • Номер телефону учасника – є аналогом віртуальної картки БОНУСНИЙ РАХУНОК та дозволяє учаснику накопичувати бонуси за придбання товарів і послуг в HAIRHOUSE, а також використовувати бонуси із обов’язковою активацією у застосунку.
  • Бонуси – одиниці виміру винагороди, які отримує Учасник при виконанні умов Програми. Конвертуються згідно умов Програми.
  • Винагорода – право Учасника на придбання товарів і послуг в точці продажу за спеціальною ціною, згідно умов Програми.
  • Гаманець БОНУСНИЙ РАХУНОК – система обліку, за допомогою якої Організатор зберігає інформацію про товари та послуги, які були оплачені Учасником та можуть бути придбаними в HAIRHOUSE. 
  • Рахунок учасника – сукупність облікових та інформаційних даних в системі Організатора на якому накопичуються та зберігаються бонуси, а також з якого відбувається списання необхідної кількості бонусів за бажанням Учасника за придбання товарів і послуг в HAIRHOUSE.
  • 1. УЧАСТЬ В ПРОГРАМІ
  • 1.1. Учасниками Програми є особи, які розраховуються за товари та послуги в HAIRHOUSE за готівку або банківськими платіжними картками, проживають в Україні і яким виповнилось 18 років.
  • 1.2. Для участі в програмі БОНУСНИЙ РАХУНОК необхідно здійснити будь-яку покупку в HAIRHOUSE, що бере участь в Програмі за готівку або за допомогою банківської платіжної картки (товари та послуги) та надати номер мобільного телефону для створення рахунку учасника. На один номер мобільного телефону можна зареєструвати одну віртуальну картку БОНУСНИЙ РАХУНОК.
  • 1.3. Інформація про те, що в HAIRHOUSE поширюється дія програми БОНУСНИЙ РАХУНОК, розміщується на веб-сайті https://hairhouse.com.ua/ або в застосунку HAIRHOUSE.
  • 1.4. Після реєстрації Учасники можуть отримати SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, що був вказаний при реєстрації, з інформацією про акції та спеціальні пропозиції.
  • 2. ЗАРАХУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ БОНУСІВ
  • 2.1. Учасник має можливість накопичувати бонуси, здійснюючи покупки в HAIRHOUSE за готівку або за допомогою банківських платіжних карток. Зарахування бонусів здійснюється на рахунок Учасника. Кількість бонусів, яка зараховується на рахунок Учасника, визначається як 10% від оплаченої суми чеку.
  • 2.2. Бонуси зараховуються за кожну повну гривню, яку витрачає Учасник, купуючи товари або послуги в HAIRHOUSE з використанням віртуальної картки БОНУСНИЙ РАХУНОК, але тільки за умови, якщо сума чеку перевищує 1 гривню. Якщо сума чеку менша 1 гривні, бонуси не нараховуються.
  • Важливо! Учасник отримує можливість накопичувати бонуси відразу після активації рахунку, включаючи бонуси за першу покупку. Для зарахування бонусів за першу поточну покупку учасник повинен надати адміністратору HAIRHOUSE номер власного мобільного телефону для уніфікації учасника програми в системі БОНУСНИЙ РАХУНОК та подальшої реєстрації віртуальної картки. У випадку відмови надати адміністратору номер мобільного телефону для уніфікації в системі, бонуси за першу поточну покупку не будуть зараховані.
  • 2.3. Бонуси не нараховуються по дисконтним акціям та програмам, що визначається виключно Організатором. Бонуси не зараховуються за купівлю акційних товарів та послуг, перелік яких встановлює Організатор Програми.
  • 2.4. Бонуси стають доступними для використання Учасником впродовж однієї доби після зарахування.
  • 2.5. Зараховані бонуси зберігаються на рахунку Учасника 180 (сто вісімдесят) днів з моменту зарахування.
  • У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин не використав бонуси протягом вказаного терміну, їх залишок автоматично анулюється. Порядок анулювання не використаних бонусів визначається та встановлюється в односторонньому порядку Організатором Програми та може бути роз’яснений Учаснику Програми за відповідним письмовим запитом останнього. Строк дії віртуальної картки необмежений.
  • 2.6. Бонуси не є засобом платежу і можуть використовуватись Учасником тільки для отримання винагороди – права придбання товару або послуги в точці продажу за спеціальною ціною, згідно умов Програми. Для використання накопичених бонусів Учасник повинен звернутись до адміністратора HAIRHOUSE.
  • 2.7. Кількість бонусів, що може бути використана Учасником для обміну на винагороду, повинна бути достатньою для такого отримання – еквівалентно вартості винагороди. Максимальна кількість бонусів, що може бути списана з рахунку Учасника протягом календарної доби - 25% від суми чеку. Допускається тільки часткова оплата товарів та послуг бонусами. Вартість знятих бонусів відображається в застосунку HAIRHOUSE.
  • 2.8. Використовувати бонуси можуть лише зареєстровані Учасники в застосунку HAIRHOUSE . Накопичувати бонуси Учасник може одним з наступних способів:
  • 2.8.1 Зателефонувати за номером гарячої лінії 380 44 355 11 00 та надати адміністратору необхідну для реєстрації інформацію.
  • 2.8.2 Зареєструватись в застосунку HAIRHOUSE.
  • 2.9. Бонуси не використовуються для придбання сертифікатів, абонементів та окремих товарів і послуг, перелік яких може встановити Організатор Програми.
  • 2.10. Бонуси не зараховуються за покупки, здійснені з використанням бонусів.
  • 2.11 . При поверненні товару, за покупку якого Учаснику були зараховані бонуси, кількість бонусів, яка була зарахована списується з рахунку Учасника. При поверненні товару, придбаного за спеціальною ціною і за право покупки якого з картки Учасника були списані бонуси, кількість бонусів, яка була списана повертається на рахунок Учасника.
  • 3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ УЧАСНИКА ПРОГРАМИ
  • 3.1. Учасник, телефонуючи на номер гарячої лінії 380 44 355 11 00 або реєструючись в мобільному застосунку, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він ознайомлений та погоджується з правилами Програми і дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
  • 3.2. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих даних, а також своєчасне інформування про зміну свого телефонного номеру та інших даних.
  • 3.3. Про кількість накопичених бонусів та можливість їх використання, а також про залишок на гаманці Учасник може дізнатися з SMS-повідомлення, яке надходить на номер мобільного телефону учасника, звернувшись до адміністратора HAIRHOUSE, зателефонувати за номером гарячої лінії 380 44 355 11 00, за допомогою мобільного застосунка HAIRHOUSE.
  • 3.4. Учасник отримує право використовувати накопичені бонуси тільки після проходження реєстрації його персональних даних у застосунку HAIRHOUSE.
  • 3.5. Учасник має можливість перевіряти правильність нарахування бонусів за допомогою персонального кабінету в мобільному застосунку HAIRHOUSE або зателефонувавши за номером телефону гарячої лінії 380 44 355 11 00.
  • 3.6. Зареєстрований Учасник має право звернутись з проханням заблокувати свою картку.
  • 3.7. У разі втрати застосунку Учасник зобов’язаний повідомити про це Організатора зателефонувавши на гарячу лінію. Учасник може продовжувати накопичувати бонуси на рахунку за допомогою номера телефону.
  • Організатор не несе відповідальності за всі транзакції, які були здійснені з карткою до моменту повідомлення Організатора про втрату застосунка.
  • 3.8. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі.
  • 3.9. Учасник надає Організатору право надсилати йому інформацію про Програму особистого або загального характеру, спеціальні пропозиції та новини за допомогою електронної пошти, SMS-повідомлень або телефонного зв’язку.
  • 3.10. В усіх питаннях, щодо відносин з Організатором, Учасник керується Цими Правилами та вимогами чинного законодавства України.
  • 3.11. Учасник не має права передавати застосунок третім особам.
  • 3.12. Беручи участь у Програмі, Учасник, як суб‘єкт персональних даних підтверджує, що ознайомлений з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. No 2297-VІ та інших нормативних актів про захист персональних даних і надає згоду Організатору як власнику бази персональних даних на обробку відомостей про нього, в електронних формах за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем в необхідному та достатньому обсязі, а саме: прізвище ім‘я та по-батькові, дата народження, стать, номер телефону Учасника, електронна адреса тощо. Суб‘єкт персональних даних надає Організатору право на отримання, зберігання, обробку, іншим чином використання та розкриття персональних даних третім особам, з метою реалізації правовідносин в межах завдань та умов функціонування Програми, а також у випадках, коли це вимагається відповідно до  законодавства.
  • Одночасно, Учасник з метою виконання цілей та мети збору персональних даних визначених цими Умовами, підтверджує надання своєї згоди оператору мобільного зв'язку, який надає йому електронні комунікаційні послуги на момент обробки персональних даних та номерний ресурс якого зазначено особою у відповідній формі Програми, на надання Організатору даних про телекомунікаційні послуги та місце перебування Учасника.
  • 3.13. Надаючи згоду на обробку персональних даних, Учасник Програми повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних ТОВ «БУДИНОК ВОЛОССЯ» з метою досягнення цілей та реалізації завдань Програми та обізнаний зі своїми правами, як суб‘єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», а саме: знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані; її призначення, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) Власника цієї бази; давати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам, крім випадків, встановлених законом; отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних; отримувати інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних; на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних; отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються; пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом; пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення.
  • 4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ОРГАНІЗАТОРА ПРОГРАМИ
  • 4.1. Віртуальні картки Учасників Програми БОНУСНИЙ РАХУНОК є власністю Організатора Програми.
  • 4.2. Організатор має виняткові права на управління Програмою, її розвиток, доповнення та зміну умов.
  • 4.3. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в умови Програми (зміни у визначення спеціальної ціни, кількості бонусів, що зараховуються за покупку, виключати з переліку винагород окремі товари та послуги, припинення передбачуваних Програмою окремих заходів або Програми в цілому, впровадження нових заходів, зміна строку зберігання бонусів на рахунку тощо), про що повідомляє Учасників Програми шляхом розміщення інформації у точках продажу та/або на веб-сайті Програми.
  • 4.4. Організатор має право відмовити у видачі картки, вилучити чи припинити дію картки у випадку виявлених фактів або обґрунтованих підозр:
  • 4.4.1. у разі виявлення не типової історії транзакцій. Не типові транзакції визначаються Організатором на власний розсуд;
  • 4.4.2. при відсутності будь-яких операцій з використанням картки впродовж 12 (дванадцяти) місяців.
  • 4.5. Якщо під час реєстрації Учасник надав не всі дані на вимогу адміністратора Гарячої лінії, обов’язкові до заповнення, або подані дані є некоректними, Організатор залишає за собою право не вносити їх до бази даних і, відповідно, не реєструвати Учасника в Програмі.
  • 4.6. Організатор залишає за собою право надавати відповіді по всіх спірних питаннях на звернення Учасників впродовж 30 днів.
  • 4.7. Організатор залишає за собою право заблокувати віртуальну картку БОНУСНИЙ РАХУНОК у випадку, якщо впродовж останнього року по ній не здійснювалось жодної транзакції.
  • 4.8. Організатор залишає за собою право на встановлення обмежень на списання бонусів Учасника Програми БОНУСНИЙ РАХУНОК.
  • 4.9. До надання послуг, згідно умов Програми, Організатор вправі залучати третіх осіб, за умови дотримання положень Програми та при цьому залишаючись у повній мірі відповідальним за результат наданих послуг.
  • 4.10. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках програми та норм чинного законодавства.
  • 4.11. В усіх питаннях, щодо відносин з Учасниками Програми, Організатор керується цими правилами та вимогами чинного законодавства України.
НАПИСАТИ